Saturday, September 21, 2002

So I started working at 8:00 this morning, and by 8:20 I had already cut my finger by hitting it on a shelf.

I am most definitely very, very talented.

I also made a new friend this morning. The woman from Thailand who works with me barely speaks French, so we communicate in English, and she got some 16-year-old boy hired. Apparently, English is his first language, although he's spoken to me in French before. Somehow he saw that Thailand lady spoke to me in English, and he was extremely pleased to see that I understood her. "You speak English ? I don't feel so alone now !"
I didn't have the guts to tell him I spoke it as a second language... Anyways, so I got a new friend now. :)

À part de ça :
Je déteste me faire regarder quand je travaille. Ça m'énerve ! Surtout que s'il faut absolument que je sois cute, c'est pas quand je travaille que je le suis le plus, alors je me mets à paranoïer parce que je suis sûre qu'il y a quelque chose qui cloche sur moi, et j'ai pas le temps de faire de la paranoïa, ah, ça m'énerve !

Et comme j'ai un examen de physique lundi la semaine prochaine et que je me dois à moi et à Tweety de passer ce cours-là sous peine de dépression intense (pour nous deux, je crois bien), je vais commencer à étudier cet après-midi. C'est vraiment une première ! J'espère que tu apprécies, Tweety, tout l'effort que je mets là-dedans presque exclusivement pour toi !!! ;)

No comments: