Monday, December 16, 2002

This is a post I had forgotten I had written.

Not many persons know where this came from, but, considering how the story has evolved, I think it's really funny I wrote : "But I'm warning you : you have to know that if you keep going that way, one day, you're gonna turn around, and they're gonna be gone. They'll have moved on with their lives. They'll have gotten tired of not having any attention from you.
The day that happens, think of me."

I really know everything, don't I ?

Sur une autre note, je me suis amusée à lire un peu les posts de cette semaine-là, où, bizarrement, je me préparais à mon examen final de physique, et je suis tombée sur :

«Mot de la journée :
Bah. C'est pas grave.
C'est pas grave si j'ai pas encore fini de lire mes notes du chapitre 8. On s'en fout totalement.
Je me lèverai demain à 5 ou 6 heures, c'est tout. C'est pas grave, c'est juste de la physique.»

J'adoooooore cette façon de voir les choses !

Bon, maintenant je m'en vais, ça fait déjà 15 minutes que je devrais être sur ma physique...

No comments: