Tuesday, January 07, 2003

...

De me... quoi ?

De me péter la gueule ? Me lancer au bout de tes bras assez loin pour que je n'aie pas assez d'argent pour revenir ? Me chatouiller jusqu'à ce que je meurs d'une gigantesque crampe ? M'espionner pendant des années sans que je m'en rende compte et finir par me tuer un jour dans un accès de folie ? Me lancer des olives dessus ? Me faire faire le saut en imitant le speaker de lundi ? Me faire reprendre mon cours de physique - non, pitié, pas ça !

I started reading Stephen King's Dreamcatcher. I think it's going to be the last Stephen King's I'm going to read. Last one was Bag of bones and I thought it was a bit too focused on perversities. But Dreamcatcher is deliberently (or however you write that word, I'm sure Rob will be glad to tell me ;)) vulgar and disgusting. So yeah. That guy has an amazing talent at writing, but the vulgarity gets old. Thank you. I'm getting off the soapbox now.

No comments: