Thursday, January 30, 2003

I had a ton of things to say just before I logged in. Now I've forgotten it all. Probably Alzheimer's.

Yesterday at the gym I stumbled upon my 4th grade teacher. He didn't recognize me, but I did and I was totally traumatized because now he's old !!! He has gray hair now ! You know, I never see my Elementary school teacher, so to me, they're frozen in time. They were young then, they always will be young. They were old then - oh my god, can you believe maybe some have died ???

Ah, et hier, en observant ma photo du gym, j'en suis venue à la conclusion que j'avais l'air d'un gars. Bon, c'est pas encourageant pour ceux qui me lisent et qui m'ont jamais vue - mais bon, je m'étais jamais rendue compte à quel point j'ai une mâchoire carrée ! J'aime vraiment pas ça !

Et finalement, aujourd'hui, c'est mon jour de break ! Pas de pratique, pas de gym, pas de foudladipitlou. (yavait une joke de François Pérusse là-dedans - ya personne qui va la catcher mais tant pis !)

No comments: