Sunday, June 04, 2006

1. Yesterday, Peanut went to the famous La cabosse d'or shop and brought back chocolate-dipped coffee beans. I was doubtful at first (you mean you can eat coffee beans? and who's the airhead who tried it first?) but I was quickly won over.
Of course you have to like coffee to begin with, but really, I probably have found myself a new addiction and/or a new craving.
2. Vous savez que vos brakes étaient vraiment dus quand... vous devez pratiquement ré-apprendre à braker quand vous les faites changer.
Le trajet de chez mes parents à chez moi prend environ trois quart d'heure et même au bout de tout ce temps-là, j'avais pas encore retrouvé la manière de braker correctement avec des brakes neufs.
Quand je pense que dans quelques semaines, ce sera le tour des deux autres brakes... qu'est-ce que ce sera à ce moment-là !
3. Went shopping. Four clothing articles and two goodies for less than 100$. Love me.
4. Faudra quand même que je retourne à la pharmacie dans le courant de la semaine.
5. Now I need to find something I can eat else I know I'm gonna get to the bottom of that coffee beans bag...

No comments: