Thursday, October 26, 2006

More troubling facts:
1. Sur les quatre nouveaux, seuls deux ont reçu leur chèque de paye hier. L'adjointe n'a pas reçu le mien, ni celui de Lift (qui n'est plus mon lift, mais pour qui je ne vois pas la nécessité d'un surnom de blog). Je suis subitement démotivée et très inquiète - que vais-je dire à mes deux comptes qui attendent sur le coin de mon bureau que je les paie ?
2. When I came back to my cubicle after lunch, my cell phone, which I keep next to my screen, had been hidden behind it. Which is something I had been thinking about doing but I'm pretty sure I didn't. Question is: who walked into my cubicle to hide my cell phone, when was it and did they do it to scare the hell out of me or to be nice and prevent robbery? And do they intend on telling me about it?

No comments: