Saturday, May 19, 2007

In no particular order (because getting Blogger pages to load on my parents' computer is enough of a hassle, I'll throw all the information in one post while I can):

1. This morning, I told the story of the translation internship I had been offered by a Vancouver company two years ago as a result of this post. It made me realize that damn it, it might've taken three years, but I DID finally get to Ottawa. Cheers.
2. Si c'est vous qui étiez dans la bretelle qui relie la 20 est à la 15 sud vers 17h cet après-midi, et qui aviez si peur de la présence policière que vous rouliez à 75 km/h, eh bien j'ai un message pour vous : AVANCE, MERDE !
3. Comme ma mère est absente pour la fin de semaine et que mon père, en digne mâle haïssable de la génération précédente, ne s'abaisse pas aux tâches ménagères comme la vaisselle, le ménage, ni simplement à ouvrir les stores de sa chambre le matin, je devrai me charger de la vaisselle demain après avoir fait ma recette Hershey's. Comprenez-vous ? Je vais faire un dessert pour mon père, je vais nettoyer la cuisine et je vais faire la vaisselle ensuite. Ça risque fortement de me donner la bizarre d'impression de former un couple avec mon père. Yuck. Moving on.
4. Reading through Chatelaine earlier, I found an article on readers' values. I haven't read it yet, but I plan to. I thought I should mention that I regained the moral principles I had decided to let go of last year, because I guess I can't seem to learn anything. Consequently - I will be turning my back to you guys and gladly accepting all knives you might feel like stabbing me with. Oh, and you're welcome.

No comments: